onsdag den 2. april 2008

Noget af det jeg tidligere har lavet!

Har fundet lidt billeder frem af de tidligere nuigurumi (filt bambiér) jeg har lavet...der kan man se forskellen i str. jeg har tænkt på at lave en hel hær af det store. for jeg synes de er ret søde,
Men desvære er de nok ikke så børnevenlige da de skal stives af med tykt ståltråd,
men de små kan sagtens bruge som tøjdyr til børn, mens de store er mest til at kigge på..
de store kan laves uden afstiver, men så bliver de slatne i det og hovdet hænger, har prøvet og det var ikk nær så godt!
nu da jeg næsten lige har fået en nevø og en niece, synes jeg det er sjovere at lave de små sjove tøjdyr, da de med tiden kan få flere og flere, og så er det rart at kunne gi dem noget specielt. men her er lidt billeder af de forskellige filt bambier eller favner som de hedder!!












1 kommentar:

Retro Rejen sagde ...

De er altså helt fantastiske! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails