fredag den 18. oktober 2013

De færdige chino´s..


De er færdige og jeg er egentlig tilfreds, jeg endte med at pille lynlåsen op 3 gange, og nu sidder den altså... så må det se ud som det gør.


Bukserne blev underligt nok mindre i taljen, da jeg havde syet linningen på, så de strammer altså lidt, så jeg skal ha fundet ud af hvordan man laver sådan en linning om uden at ændre bukse delen, 
for de er som de skal være.


 Jeg fik i sidste uge rydde op i stoffet, og der er taget en go bunke sengesæt, junior, voksen og baby..
en hel IKEA sæk,
Enkelte uden pudebetræk... men de ryger nu til salg på Min DBA i aften, for de fylder bare hos mig.
så har du spottet noget, så sig endelig til.




 jeg fandt også lidt lækkerier i genbrugen, som jeg jo selvfølgelig ikke kunne lade ligge... 
Tsk tsk...men de er jo fine :) 
og jeg bytter gerne af dem, det brune er HELT nyt og så fint.

2 kommentarer:

Arlianas sagde ...

Ihh - det med de røde og lyserøde elefanter er godt nok fint!

Bournonville sagde ...

Karen det er sat til salg på dba, baby betræk 35kr plus porto..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails