mandag den 14. oktober 2013

Ballon bukser....

Jeg har hygget en weekend hos veninden :)
pakkede symaskine og en ordentlig omgang stof og hvad der eller høre til...
og der blev eller produceret lidt Ballon bukser med foer.
de er super hyggelige at sidde og sy, så der kom det ene par efter det andet, og nu sidder det i hænderne, så nu skal der leges lidt mere med design og fine detaljer, og har en masse ide´r til drenge modeller som også lige skal afprøves.

 Fint blomstret stof "Bloome" fra Michael miller. er blevet til ultimative pige bukser..
 er vild med det små blomstret stof, her med fine lyserød og lilla blomster.
 Røde og beige blomster, igen med små blomstret stof.
 Et par i grå/sorte toner.
et enkelt par uden foer, syet i isoli, en rest fra en trøje jeg fik syet til mig selv :)

alle 5 par er til salg, alle sammen er str. 4år/104-110.
165kr plus porto.
90kr for dem i isoli.

3 kommentarer:

SiriR sagde ...

Hvor lyder det hyggelig!
Sikke nogle fine ballongbukser du har fået syet:)

Bournonville sagde ...

Ja det er så hyggeligt, vi har tænkt på at samle nogle stykker til en hygge/sy/bytte stof dag.

Birgitte sagde ...

Ih hvor er de fine de ballonbukser. Jeg har kun prøvet at sy uden balloneffekt. Det har jeg stadig tilgode. Spændende om jeg kan finde ud af det.

Jeg vil gerne bytte med dig i adventspakkeleg, hvis du er interesseret i det. Jeg så lige din kommentar hos en anden blogger.

Kh Birgitte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails