tirsdag den 20. juli 2010

Skøn Award.


først vil jeg sende et stor kram tilbage til Lone.

Lone har været så sød at give min en Award, man bliver altid så glad når nogen synes man er egnet til en Award, jeg gør i hvert fald, det giver et lille puf til min kreative selvtillid, og det kan jeg til tider ha brug for.

med awarden skal jeg skrive 3 ting jeg elsker ved mig selv og sende den videre til 5 bloggere :)

1: jeg elsker at jeg er fuld af kærlighed, jeg elsker at gi og se folk blive glad.

2: jeg elsker at jeg er kreativ, og har givet mig selv muligheden for at springe ud i kreative projekter. det giver mig ro og plads til mig selv.

3: jeg elsker mig selv mere og mere og det jeg er vokset mig til.


5 blogger jeg synes fortjener et kram og en fin award:

1: Julies kreahule.

2:Stine Hoelgaard

3: Tusindfryd

4: Genbrug blir guld

5: Kreakriller

5 skønne blogge som hver især indspirere mig og som jeg elsker at følge. og de er helt sikker et besøg værd.

1 kommentar:

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Kære Sara

Du har vundet noget inde hos mig;)

KRAM
Lis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails