fredag den 16. juli 2010

efter endnu et besøg i min yndlings butik.

Jeg har igen fået papir med hjem, sidst jeg købte papir havde jeg også set det fine papir med prikkerne, og i dag skulle jeg bare ha det med hjem. og lige en pakke mere af det andet papir fra Rice for papir kan man altså ikke ha nok af, det hele er købt i min yndlings butik i Ringsted som hedder Contrast, og ejes af en gut der hedder Kenneth, jeg KNUSelsker den butik, hvert et hjørne er der skønne skatte og fine ting (man bare kan drømme om at eje) og jeg går ikke gennem byen uden lige at kigge i den butik også selvom jeg ved hvad der er, men sådan er det jo når man først er vild med noget.

Det skønne prikkede papir er kommet med hjem. plus lidt ekstra skatte ;) han var så sød at give mig noget fint papir med som er udgået, så nu skal jeg altså i gang med fint ugle billed i lækre farver og papir.Den fine ugle og de lækre glasstager er også købt hos Kenneth begge dele er fra Rice.

der blev også købt Lilla maling til en fin gammel dukke seng jeg har stående, den skal males, og der skal sys fint senge tøj og så skal mine 2 skønne niecer ha den, her mens de er små, til den dag jeg selv evt.. får en pige :)

3 kommentarer:

Julie sagde ...

Glæder mig tiol at se hvad du får ud af det lækre papir ;0)
Julie

Mia sagde ...

Hihi den ugle har jeg også lige købt på ferien - bare i hvid - den er skøn :)

Bournonville sagde ...

ville også gerne ha den i hvid :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails