torsdag den 18. marts 2010

Påske på grenen.

I denne uge´s Hendes verden, under Ideer til boligen er der en ide til de sødeste og nemmeste får, jeg har bare valgt at peppe mine lidt op og give dem lidt farve, garnet er købt i Rema til en 5ér stykket, og det er bare at klippe de søde får ud i pap, og så klippe ponponerne ud af garnet og lime dem på, og vupti et par får er nu flyttet ind på min fine nye troldegren med lys, som jeg har fået af svigermor og svigerfar i fødselsdags gave, og den skal nok blive brugt flittigt, og der er masser plads til skønne små projekter der skal vises frem :)

Jeg ville også lige henvise til Lone´s skønne påske får, måske man skulle lave et par stykker af dem også :) tror de kunne være fine i ponpon garnet.

8 kommentarer:

Julie sagde ...

Sikke en god ide;o)
Jeg har også det garn fra rema til en 5èr

Malene sagde ...

Sikke en fin idé og nem at gå til - lige noget der passer mig pt. Så godt de havde billigt garn, men har ikke været nede efter det endnu, så håber der er mere i morgen:)

Rebekka sagde ...

Ej, en skøn ide - nu må jeg håber, at jeg kommer i en Rema, der ikke har garn-entusiaster som kunder :D

Anja - Mosskov design sagde ...

Hvor er de dog søde.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

hvor er de fine og funky

Stine

Unknown sagde ...

Hej

De er jo helt vild søde. Dem må jeg da også prøve.. Tak for dit link til min blog. Det var da sødt af dig...

Jeg må i Rema.. Så skal der får på bordet...

Lone

Bournonville sagde ...

glæder mig til at se en masse får dukke frem rundt omkring i blogverden :)
håber i alle får fat i noget garn..

Kh Sara

Malene sagde ...

Det var desværre ikke til at opstøve i min Rema1000:( Men fine er de nu, dine får.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails