mandag den 25. juni 2012

Weekendens sysler, et lille ophæng til en bøjle, eller hvor man nu har pladsen til det, jeg har syet denne til toilettet til opbevaring af hårbørste osv.. vi har et meget lille toilet, som ikke måler mere en 1 x 1 m, så pladsen er ret begrænset,  Jeg her er brugt viskestykker fra netto, som er dejlig grove i stoffet.

jeg er også ved at lave en DIY på de nemme ophæng :) de er ret simple at lave, inspirationen til denne er fra stof og stil hvor mønster på lignende opbevaringslommer kan købes.
Min patchwork stykke blev syet til en fin pude, jeg er vild med småblomstret stof, og den her er lavet af rester fra afklip, jeg lavede stykket fordi jeg bare havde lyst til at sidde med håndsyning, men det kom der også en fin lille pude ud af, den måler 30 x 40 cm
mindre detaljer

3 kommentarer:

Helle sagde ...

Rigtig Fint sara ;-)

Michelle sagde ...

Rigtig fint. Sådan et har jeg også syet (ganske vidst for noget siden). Det hænger på min datters værelse, til dims, halskæder og andet småt klæd-ud.
Jeg så det på en engelsk blog, kan ikke huske hvilken.

Bournonville sagde ...

Michelle.

de er nemme at finde på nettet, og nemme at lave mønster til selv :) jeg har snart syet et par stykker :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails