onsdag den 20. juni 2012

Hvis jeg skulle være så heldig at vinde denne give away Hos Anna, så ved jeg lige hvad jeg skulle, der skal tapet op i køkkenet, jeg har endelig fået overtalt Kæresten (han er sku lidt svær at arbejde med :) til at der gerne må komme flere farver ind i køkkenet,gerne i form af tapet..

Har længe kigget efter det helt rigtige tapet, som passer ind, og som kæresten også kan godkende.
min kærlighed er nok faldet på de skønne blålige nuancer, gerne små blomster, eller et fint mønster, og hvis jeg kender ham ret, ikke for retro.
disse er fundet hos Retro villa



1 kommentar:

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Jeg er hel vild med det nederste, men det ville se forkert ud i vores køkken. Måske i sommerhuset i stedet - der tror jeg godt jeg kunne "få lov":-)
K.h.
Christina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails