søndag den 12. september 2010

var det noget med en stofpakke.?

Jeg har på det sidste fået en del stof med hjem, og selvom jeg ville er der måske ikke plads til alt sammen, så tænkte at lave nogle stofpakker med forskellige blandet, nyt og gammelt stof i, men ville der være nogen af jer der ville være interesseret i sådan en pakke?

Et godt billed af lidt stof kaos der har taget overhånd :)
hvilke nok kan relatere meget til Stines indlæg om system og kaos.
for som mange andre sikker har, har jeg også rod, sure sokker og opvask stående fra dagen før.
pris og pakker finder jeg ud af når jeg ved om der er nogen af jer der kunne være interesseret ??

13 kommentarer:

morslille sagde ...

Jeg er da altid interesseret i at udvide min beskedne samling af retrostoffer. Jeg er til klare farver, ikke brunlige. Det er svært at se hvad du har og jeg ved jo heler ikke hvordan dine priser er.
Hilsen Charlotte

Helene sagde ...

Hej Sara. Er der en chance for, at du har småfolk, katvig eller Mummi stof? Er jo i gang med et patchworkprojekt som du! :o)

Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Skøøøøønt at se at der er andre som roder;) og tak for dit link.
Jeg synes da det ser spændende ud, og ville da kigge forbi når du har lavet dine pakker. Nu har jeg jo fulgt med på din blog, hvor du har vist mange af dine dejlige fund, så der kunne sagtens være en mulig køber, her bag skærmen min.
God søndag aften, stine:)

Bournonville sagde ...

Charlotte:tænker prisen kommer til at ligge mellem 150-200 med porto. men skal først se hvad pakkerne bliver til.

Helene:desværre ingen katvig eller småfolk, men mener at ha noget mummi liggende. skal jeg da se efter når jeg ryder op i sagerne :)

Stine: har du set noget specielt mellem mine fund?
og selv tak :)

Pia sagde ...

Jaaa- det vil jeg gerne. Har nemlig ikke så meget. Jeg vil gerne købe pink, lyserød, blåt, gult, lilla evt. orange, og retrostoffer.
kh Pia

http://pibsen.blogspot.com/

Helene sagde ...

Du må meget gerne se efter, Sara :o) Det haster ikke, mangler stadig at sy MANGE sekskanter endnu!

Finder du noget, kan du bare maile til genbrugblirguld@hotmail.com

Helene

June Rothmann sagde ...

Jeg kunne sagtens være interesseret :-)

Har forresten ikke glemt dig, sender uglestoffet imorgen ;-)

K.H. June

Mia sagde ...

Jeg kunne også være interesseret! Mon du har nogle børnestoffer?

Smil fra Mia

Bournonville sagde ...

Jeg vil prøve at sætte pakkerne sammen med så mange forskellige farver som muligt, så der er lidt af hvert.

Kh sara

Lise sagde ...

Ja helt sikkert. Stof kan man aldrig få nok af. Hvad med en change away. Vil gerne bytte med lidt tapet...

Liinepigen sagde ...

jeg kunne da helt sikkert også godt være interesseret :)

Unknown sagde ...

har du stadig stof til salg?

Bournonville sagde ...

Hej Sonja.

her ikke flere stofpakker, men prøv at sende mig en mail bournonvillehansen.sara@gmail.com
hvis du evt søger noget bestemt.

Kh Sara

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails