mandag den 5. april 2010

OGSÅ Nye regler i Gavelegen.

Jep jeg vælger at hoppe på bølgen og lave om på gavelegs reglerne.

og reglerne er derfor således, jeg citere Tine
som som har skrevet:

Så gavelegen ser sådan ud:
Jeg sender én gave til A, A sender en gave tilbage til mig, og opretter legen på sin blog. B melder sig til, og sender tilbage til A, og sender en gave til C osv. osv.
De kunne også se anderledes ud, men det jeg mener med det er; at forpligte sig til 3 gaver er for nogle lidt for meget. I hvert fald hvis de kun modtager 1 gave...


Jeg vil derfor bede:

Julia fra The vintage housefrau
Mette med siden: Differentia
Malene med siden Malenes Hverdage

Om at sende mig jeres adresser så jeg kan sende en lille gave retur.
bliver nok ikke inde for den næste uge, fordi jeg har travlt,men der skal nok komme en fin gave :)

2 kommentarer:

Malene sagde ...

Hej Sara.
Jeg har vist ikke din mailadresse længere. Vil du skrive den til mig, så vil jeg med glæde sende dig min adresse. Det bliver da spændende at få en gave.
Kh. Malene.

Malene sagde ...

Du kan også maile til mig på malenejahn@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails