torsdag den 15. april 2010

Award


Jeg har være så heldig at modtage en fin Award af Mona som har den side
63 grader Nord.

med Awarden medfølger nogle simple regler :)

1 Kopir den til egen blog.

2 Link til den du har fået den af.

3 dele 7 ting om dig selv.

4 Videresende Awarden til 7 andre bloggere.


De 7 ting om mig.

1: elsker kaffe :)

2: kan ikke gå en dag uden at lave et eller anden kreativt i form af syning, perler osv..

3: Jeg elsker at gi gaver, og især Her på bloggen i form af give away.

4: jeg er vild med farverne Lilla, blå og gul.

5: er et rodehoved, men har altid styr på hvor mine ting er.(et sted i rodet;)

6: elsker stadig at se tegnefilm.

7: ville ønske jeg havde et helt værelse til min symaskine og det der følger med :)


Jeg har valgt 7 personer som jeg synes laver fantastiske ting, på hver deres måde. og som gør blogger verden til en spændende sted for mig.
har ikke valgt nogen bestemt række følge:


Christina - Badelma-Badutski
Helle - En fugl i hånden.
Annelise - Den flyvende Kuffert
Catrine - En dejlig dag.
Sirir - Siris Design
Maria - Kirkeby
Malene - Kreakriller


Håber i vil være med i den lille blog leg.

Kh Sara

4 kommentarer:

KIRKEBY sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
En fugl i hånden sagde ...

Kære Sara,

Tusind tak for awarden! :)))

KH Helle

SiriR sagde ...

Hej Sara,
har da helt glemt at få sagt tusing tak for awarden, den blev jeg rigtig glad for:)

Christina sagde ...

Hej sara
Mange gange tak for awarden. jeg er helt flov over at jeg ikke har skrevet noget.. Men jeg er naturligvis meget glad..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails