fredag den 21. december 2012

Er du frisk....Lap et tæppe.


Jeg må indrømme at jeg er glædeligt overasket over hvor mange der har lyst til at være med i legen, det glæder mig meget :) havde ikke regnet med at der ville være så mange der ville melde sig på midt i julen :)

har fået spørgsmål ang. deadline:
Som sagt er der ingen deadline på legen, tæpperne bliver færdige efterhånden som vi alle sammen for byttet på kryds og tværs, den eneste regel, man skal bytte med 6 andre og deltager man i legen, skal man også bytte og sy tæppet, det må vel være meget fair, og ellers styre man selv tempo..

Jeg har nu fået alle min seks bytte makkere, Og glæder mig til at vi får byttet rundt. min liste er noteret her i et tidligere indlæg, så andre også kan hoppe ind i legen og finde en mulig bytte makker.

Så kig på reglerne, og tænk over det, og spring endelig på vognen, jeg tror vi kan få nogle spændende tæpper ud af det.. og jeg glæder mig til at se hvad i alle sammen får lavet :)

God jul til jer alle, og skønt at verden endnu ikke er gået under :)




2 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

Så har jeg fået klippet lapper ud - de bliver sendt så snart jeg har fået sparket influenzaen for døren, så jeg kan komme på posthuset ;)

Kh Karina

Kristina med K sagde ...

Hej Sara

Jeg er også frisk :)
Havde du lyst til at blive min nye byttemakker og omvendt? :)

Mvh Kristina

www.bergstroemsblog.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails