mandag den 29. oktober 2012

Her sidder jeg og kigger....

Det er i hvert fald ikke vejret der holder humøret oppe... puh ha... synes allerede jeg kan mærke vinter depressionen komme snigende...
 Men synes af fine retro stoffer, hjælper da lidt på det, dog er kreativiteten ikke helt hvad jeg ville ønske, ikke fordi jeg mangler den, men energien er bare en fjern ven for tiden....

 Bunker af stof ligger klar til stofpakker og fine projekter.

 Et klokke blomst kostume er det blevet til, er egentlig længe siden det blev syet færdig, men har ikke kunne vise det frem før nu, da modtagere lige skulle ha det først,  det grønne tyl skirt høre til og kan bruges under kjolen, kan også undlades (billed med kostumet på kommer snarest :)
 ryggen er lavet med snørre..
ideén er fundet her
hvis du skulle få lyst til at lave et til din lille klokkeblomst :)
 Et ballerina skirt i neon pink er det også blevet til, samt et skirt i tyl rester...
Er du endnu ikke med i min give away kan jeg da sige at der nu kun mangler 8 faste læsere før jeg finder en vinder...

4 kommentarer:

Charlotte Gundersen sagde ...

Har det på samme måde, men prøver at hækle en masse farver...og samtidig glæde mig til lyskæderne i træerne og hyggen med stearinlys og brændeon, der er på vej i december måned. Kan godt være det er lidt skørt at glæde sig til juleglæden, men det hjælper lidt. Kh Ch:-)rlotte

Unknown sagde ...

Jeg har besøgt din blog et par gange , men enten er der noget galt med min computer eller med din blog, for jeg kan ikke melde mig som læser. Linker du til en give away på din anden blog eller hvad?

Bournonville sagde ...

Signe: Ja det er på min bytte blog jeg har en give away i gang :) der skulle faste læser boxen virke.
jeg kan heller ikke få min faste læser boks til at virke her.. ved ikke hvad jeg kan gøre ved det.

Charlotte: jeg er ikke den store jule elsker, men synes da det er hyggeligt med lys i træerne og varmen fra stearin lysene :) så jeg suger al glæde til mig..

Unknown sagde ...

Tak for dit svar
Og øv at teknikken ikke vil som den skal.
Jeg kom til at tænke på at jeg da bare kan putte dig på min blokliste, så er problemet løst for mig :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails