mandag den 26. marts 2012

Lidt stemnings billeder fra weekenden.

Jeg har haft lidt tid til at lege med hæklerier, denne gang er det blevet til et par clutches, Alla dem der dukker op rundt omkring i blogland :)
mønstret er ret simpelt, da det er fast masker og musling mønster, så de er ret hurtige at Hækle, og jeg har fået øvet mig på lidt starstitch også,
så alle bomulds garnerne er nu hevet frem og jeg sidder og hækler hver gang jeg lige har 5 min :)
 
Har også holdt hyggelig fødselsdag og samvær med familien i weekenden, og fået masser af fine gaver :) 


Håber i har haft en dejlig weekend.

1 kommentar:

Maria Svelmøe sagde ...

Nøj hvor er det en god ide med de små tasker det tror jeg også at jeg vil prøve for at få gang i hækleriet :-) Hvordan laver du egentlig dine fine collager. De er smadder smarte med de revede kanter.
Knus Maria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails