onsdag den 21. september 2011

Gaver fra Line og Ditte

 Der er kommet flere gaver fra pakken legen, 
denne gang Fra Line og Ditte


 Den første pakke er fra Ditte.
Den indenholdte en rigtig fin rammen i grøn mønstret papir, som jo passer perfekt til væggen med mine fine hjemmegjorte rammer i samme str.
Broderi garn i fine farver, og som helt sikkert nok skal blive brugt, den fineste hæklede nålepude, den er virkelig sød..
en fin bunke stof i dejlige røde farver, gardin ringe, som jeg glæder mig meget til at bruge, der er så mange fine ide´r rundt på nettet :) og sidste med ikke mindst fine neon fisk ;) som nok skal blive brugt til fremtidige krea projekter :)

en rigtig fin gave, 1000 tal skal du ha Ditte :)

 Pakke nummer 2 er fra Line..

den var også fyldt af skønne sager...
Et rigtig fint lommeletetui med søde lommeletter :)
Et par rigtig fine øreringe, Lækker urte the og slik... Mmmm... skal være godt nu hvor efterår og vinter lure os lige i nakken.
skønt papir til en hyggelig krea aften, Den sødeste flodheste magnet..må indrømme den fik mig til at grine højt for mig selv i et tomt rum ;) ...

1000 tak line, der skal nok komme nogle fine projekter ud af det skønne papir, og især papiret med egern, det er jeg vist lige blevet lidt forelsket i :) det er bare sødt.
mange atk fordi i begge havde lyst til at være med, det har været rigtig hyggeligt :)

2 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Rigtig flotte gaver og nu får du endnu en, for du har nemlig vundet den give away, jeg har haft kørende på min blog:-). Stort tillykke til dig - Du sender mig bare din adresse, så skal jeg nok sørge for at give den videre:-). Min mail er; msn002 @ tdcadsl.dk (uden mellemrum;o)).
Kh. Louise

Linsens sagde ...

Det var godt du kunne lide den:-)
Også 1000 tak for din fine gave:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails