søndag den 2. maj 2010

Vind lækker Street art til Cyklen


Jeg er simpelt hent nød til at vise jer den her give away hos den som altid ide fyldte Stine Hoelgaard, jeg er såååå vild med hendes nye dille, iden om at strikke/hækle Grafitti og pynte byen gader i skønne farver. man burde selv gøre det, tænker det må gi et lækkert kreafix at pynte gaden, for egentlig er det vel ikke forkert, måske synes nogen det er grimt men så kan det jo nemt fjernes i forehold til det tit meget grimme Gade grafitti der fylder hver en væg rundt i byerne.
synes i skal tage et kig forbi Stine og læse nogle af hendes tidligere indlæg om Street art. for hun har lavet nogle rimelig fede ting. og måske du har set dem i gade billedet ?

Husk endelig hendes Give away hvor du har mulighed for at vinde lækker Street art til cyklen.
men i må da også godt lade være så er min chance også større ;)

3 kommentarer:

Differentia sagde ...

Hej Sara!

Tusind tak for både det fine ophæng og den drønskønne nøglesnor. Jeg er rigtig glad for begge dele!!

Jeg er også vild med Stines ting. Det er et fedt koncept!

God næste uge til dig, Sara!

Kh. Mette

Michelle sagde ...

Ej hvor cool, og meget anderledes :)

Rebekka sagde ...

Hej Sara,

Jeg ville lige høre om du stadig var interesseret i min Amagerhylde? Jeg vil gerne sende den til dig, du kan evt. maile mig din adresse, så får jeg den afsted snarest muligt ;-) Syntes det er federe, at du får den brugt, frem for jeg bare kyler den ud.

Min mail er rebekkataaensen@gmail.com

- skal lige huske at sige tak for din skønne blog, du har altid gang i en masse fine farver, så kan ikke andet end at blive glad, når man kigger med.

MVH Rebekka (eskildsmor)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails