onsdag den 17. februar 2010

Posten har været forbi.



jaah der er kommet pakker til mig, og hvem elsker ikke pakker. jeg gør i hvert fald.

alle de fine ting har jeg vundet i de give away´s der er rundt i blogland.


jeg vandt hos Therese som har siden Tudekiks og tanker, en rigtig fine broderet bort (som jeg håber jeg kan lave en hæklenåls holder ud af) og jeg fik også nogle rigtig rigtig fine stykker stof med, mange tak Therese, det skal jeg nok få brugt til nogen spændende projekter.


kortene har jeg vundet i 2 præmie. hos Mia som har siden makværket. de er bare så fine.. de skal ses i virkeligheden, for de er bare fine.


De to kasser med de fineste Bånd og knapper har jeg vundet hos Katrine som har siden Kreativekreationer.

så nu er der ingen undskyldning for ikke at lave nogle fine ting :)

og jeg glæder mig til jeg har fået overstået alle de ting der skal ordnes til min mors fødselsdag så jeg kan få brugt nogle af alle de super skønne ting jeg har været så heldig at vinde.

ha en skøn dag der ude.




1 kommentar:

Therese sagde ...

Det var godt, det endelig kom frem ;o)
Var begyndt at frygte at det var blevet væki posten...
Glæder mig til at se resultatet ;o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails