tirsdag den 26. januar 2010

Nu har jeg sørme vundet igen i dag, hos Mia som har siden Makværket, og i går hos Ugler i posen, og som Mia siger, jeg er en rigtig fætter højben for tiden, og ja det må jeg jo give hende ret i, har aldrig været så heldig før :)og det er første gang i lang tid jeg virkelig føler mig tilpas og et med mig selv, mon sådanne ting hænger sammen.
De to kort jeg har valgt er elefanten og den lyserøde fisk, eller det vil sige jeg synes alle kortene var så skønne at jeg måtte gi dem et nummer hver og så trække lod :)

Med alle de skønne ting på vej til mig, må det da vist snart være min tur til endnu en give away.
ha en dejlig aften der ude :)
-Bournonville

1 kommentar:

Julia Hausfrau sagde ...

Din heldige kartoffel!

Den ugle stod der altså mit navn på, der må være gået noget helt galt i den lodtrækning ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails