fredag den 9. oktober 2009

hårbøjler med perler ;) alla Elle og Dive


Elle & Diva har lavet nogle super søde hårbøjler som jeg længe har været helt syg med.. men da pengene ikke rækker så langt, har jeg lavet mine egne og fundet strygeperlerne frem fra gemmerne ;)
efter perlepladerne er strøget er de blevet lagt på noget rundt til de er kolet af..så sidder de som skabt til hårbøjlen ud over det er
der er sat velcro på hver perleplade og en modhage på hårbøjlen så jeg kan skifte mellem dem.

Elle and diva has made some really beautiful Hair accessories. Here is my DIY version
Fin lilla diamant :)
Sløjfe
Svamp fra supermario
regnbue til de kolde dage!
lidt sødt til ganen
når bladene falder af kan de jo pynte hovdet ;)
stor sløjfe
min yndlings blomst.
små sløjfer.

1 kommentar:

Helle sagde ...

Hvor Søde ;-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails