tirsdag den 3. marts 2009

hæklet hat, fri hånd ( freeform crochet)


Fandt den her hat frem som jeg lavede i sidste måned, den var ret sjov at sidde med fordi jeg kun havde ide´n i hovedet og aldrig rigtig har hæklet noget ud i fri hånd,
men den kan helt sikkert bruges, og fik da også skrevet alt ned jeg gjorde så jeg altid kan lave en mere.
selvom det var et lille projekt, så fik jeg det til at virke alligevel. og jeg skal da helt sikkert ha leget med mine garnrester igen, også tilføje nogle ekstra rettelser.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Den er flot Sara --Fri hånd --Du er god
Knussss

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Rigtig flot Sara, det er super svært at lave sådan en form, så man får fornemmelsen af en rigtig herre hat.
Cool...:)
Hilsen Stine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails